wtorek, 26 sierpnia 2014

Nowe rasy lisów!

No więc tak szperałam trochę i znalazłam nowe rasy których nie znałam :)
Co prawda szukałam na angielskich stronach XD
Oczywiście większość tych ras to tylko odmiana takich standardowych lisów jak np. lis srebrzysty




1. Marble fox (tak było napisane pod obrazkiem co znaczy w naszym języku - marmurowy lis_


2. Sun glow fox (red marble) - czyli ruda odmiana Marble Fox



3. Amber fox (bursztynowy lis)



4. Pearl cross fox (nie mogę odszukać tłumaczenia XD)


Uwaga tu nie jestem pewna czy wstawiłam dobre zdjęcie!

5. Ice Red fox - (śnieżny rudy lis)





6. Champagne red fox  (lis szampański)


I znów zawody który lisek najładniejszy?
Odpowiedzi naturalnie w komentarzach :)


3 komentarze:

  1. Śliczne

    http://stadomustanga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że post powstał dawno temu, ale co tam... XD

    Od początku gdy przez przypadek zobaczyłam lisa marmurowego w internecie po prostu zakochałam się w nim! *-* Uwielbiam takie kolory. Dla mnie jest po prostu piękny! ;v

    P.S. wpadniesz? :) tropemteriera blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń