piątek, 22 sierpnia 2014

Pare spraw ...

Jak zauważyliście zmieniłam nieco wygląd naszego bloga. Nagłówek wykonała graczka Coriette bardzo dziękuję to naprawdę piękny nagłówek. Jak już mówiłam nagłówek jest bardziej dopracowany a tło prostsze od tego co było. Czy według was to dobre połączenie? Wasze zdania proszę pisać w komentarzach.

I jeszcze jedna sprawa a mianowicie kończą mi się tematy. Chciałabym żebyście pod tym postem  napisali pytania dotyczące lisów. To mi bardzo ułatwi robotę bo właśnie znajdę odpowiedzi na te pytania i zyskam nowe tematy :)

I ostatnia sprawa poszukuje kogoś kto zrobi baner do bloga :)

2 komentarze:

  1. Yo ^^
    Czytam twojego bloga. Mam kilka pytań co do lisów, bo nie wiem o nich dość dużo ://
    1# Ile tak właściwie jest gatunków lisów?
    2# Do jakiej rodziny należą lisy? ( Kotowate czy Psowate )
    3# Czy potrafisz (sama, z pamięci) napisać coś o każdej z ras?
    4# Jaki jest twój ulubiony gatunek? :3

    Mam nadzieję, że nie zadałam aż tak trudnych i odpowiedź uzyskam w najbliższym czasie ^^

    OdpowiedzUsuń