czwartek, 7 sierpnia 2014

Tu narazie jest ściernisko, ale będzie lisowisko!

Witam kochani!

Jak już zdążyliście się zorientować ten blog jest o lisach. Będą tu pisane różne rzeczy o tych wspaniałych zwierzętach. Więc wszyscy lisi fani będą bardzo miło widziani. Na razie dopiero zaczynam ale mam nadzieje że blog się rozwinie gdyż na tym świecie jest dużo lisich fanów :)
Pomysł na tego bloga narodził się po to by pokazać wszystkim ze lisy nie są takie złe o raz po to by udowodnić wilczym fanom ze lisy też mogą być słodkie!


Bardzo prosiłabym o liczne komentarze z waszej strony, czym więcej komentarzy tym bardziej będę się angażować :)

3 komentarze:

  1. Na pewno będe czytać. Ja tam nigdy nie uważałam że lisy są złe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam :)
    Ja jestem jednym z tych wilczych fanów, który uważa większość zwierząt za słodkie, szczególnie, jako maluchy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę bardzo chętnie czytać tego bloga.Lubię lisy :)

    OdpowiedzUsuń